درمان برای کلیه کیست کورتیکال 48 * 32mm چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست کورتیکال کلیه 48 * 32 میلی متر بزرگ بوده است، بنابراین بیماران می توانند برخی از ناراحتی و علائم رنج می برند. در این مورد، بیماران باید برخی از درمان موثر را به منظور کاهش حجم از کیست کلیه به موقع خود را.

کیست کورتیکال کلیه

در اغلب موارد، کیست کورتیکال کلیه کیست ساده کلیه است، و اگر در اندازه کوچک نگه داشته هر گونه مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال، با گسترش کیست کلیوی قشر، کمر درد، عفونت های دستگاه ادراری، هماچوری، و غیره، شما می توانید. در موارد شدید، کیست کورتیکال آسیب بزرگ سلول های کلیه ذاتی کلیوی و باعث از دست دادن عملکرد کلیه است.

درمان به منظور کاهش حجم از کیست کورتیکال کلیه

در حال حاضر، عمدتا مورد استفاده سه روش درمان برای درمان کیست کورتیکال کلیه.

- جراحی: اگر کیست کورتیکال کلیه است بزرگ به ویژه بزرگتر از 10cm توسط بوده است. در این مورد، عمل جراحی یک راه موثر برای حذف کیست بزرگ کلیوی به طور مستقیم است، و مشکلات کلیوی بیماران را می توان مدیریت درمان است. با این حال، جراحی تنها می تواند کیست های کلیوی بزرگ است، اما کیست کوچک درمان، هیچ چیز.

- TCM: TCM بر برخورد با کیست کورتیکال کلیه از طریق مایع تخلیه از کیسه و جلوگیری از ترشح مایع از کیسه. سپس، کیست کورتیکال کلیه ممکن است کوچکتر و کوچکتر. هنگامی که کیست کلیوی بسیار کوچک است، بیماران لازم نیست که در مورد عوارض نگران باشید. با این حال، شما ممکن است برخی از زمان به کار نیاز دارند.

- پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: نوآوری از طب سنتی چینی و خارجی از طب چینی است. بنابراین، می تواند مواد تشکیل دهنده موثر را از داروهای چینی به طور مستقیم کار می کنند و پس از آن بیماران می توانند زمان کار از این درمان موثر را کوتاه کند.

طرح درمان شخصی باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. اگر شما نیز از کیست کورتیکال کلیه رنج می برند، شما می توانید کمک از دکتر آنلاین بپرسید.

http://enfermedad-renal.com/quiste-renal/1982.html





:: برچسب‌ها: کیست کلیوی، درمان کیست کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 64903
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: